Code de réduction 85% pour Spec Ops: The Line sur PC [STEAM et MAC] à 3€ @Greenmangaming

Posté par gordito le 01/08/2014 à 11h42

Code de réduction 85% pour Spec Ops: The Line sur PC [STEAM et MAC] à 3€ @Greenmangaming

Le 01/08/2014 à 11h42

Le 01/08/2014 à 11h43

J'ai reçu un mail de GreenManGaming.com qui m'a donné un code de réduction de 85% pour Spec Ops: The Line. J'ai pas trop compris le principe, mais apparemment je peux donner ce code à mes amis. Parrainer des gens en donnant ce code, chacun reçoit une certaine somme ou un truc dans le genre... mais là faut avoir une lien de parrainage.

Bref, m'en fous du parrainage et je préfère le filer comme ça vu que j'ai tester moi même est le prix passe effectivement de 19,99€ à 3,00€. Je le mets pas dans les bons plans, parce que la dernière fois je me suis fait geler avec ce jeu. -_-' Et surtout je sais pas si le code est illimité.

"You bought it, and we’re confident that you must have liked it, so it’s time to share the love of Spec Ops: The Line with your friends. They can get a truly epic 85% off a copy simply by using the code below.
Not only will your friend pay almost nothing for this game, but you can also take advantage of our Recommend-a-Friend scheme. Don't miss it: we will credit both your accounts £/$/€2.00 when your friend spends a minimum of £/$/€2.00.
Start now: request your referral link in your account and share it with one of your friends along with the code below:"

CODE : SPECOP-STHELI-NE850F

"Recommend-a-Friend scheme : If you fancy adding some free cash to your Green Man Gaming account, all you need to do is recommend a friend.
Once you spend £2.00 with Green Man Gaming, you'll receive your own personalized referral link.
Share this link with your friends and when they start buying, you’ll start earning. For every friend you refer who then spends a minimum of £/$/€2.00, we will credit both your accounts 2.00. If you’ve got lots of mates, you could be quids in!
To recommend a friend, log in to the Green Man Gaming website and select the ‘refer a friend’ link in the drop-down under your username. You will then be taken to a page displaying your unique affiliate link. Share this link with your friends and when they register and start buying, you’ll start earning.
Please note that the affiliate link uses a single session 'cookie' and so any registrations must be completed at the time the referral link is clicked to ensure that the referral is tracked.
Terms and conditions:
Your 'recommend a friend' link will appear on your Green Man Gaming account once you have spent a minimum of £/€/$2. The use of store credits are not counted towards the minimum purchase threshold.
Green Man Gaming is not responsible for any un-tracked referrals.
Improper use of the ‘recommend a friend’ scheme is strictly forbidden and any misuse of this and the service could result in any applicable Green Man Gaming accounts being suspended.
We reserve the right to change or withdraw this feature at any time and without prior notice."

A la limite si quelqu'un connaît ce système et m'expliquer de quoi il en retourne. Ça pourra toujours me servir...

0 commentaire

NOUVELLE REPONSE

Nombre de réponses par page

Ce paramètre s’applique automatiquement à l’ensemble des sujets.

Flux RSS des réponses

Il n’y a aucun commentaire pour l’instant, qu’attendez-vous pour lancer la conversation ?! :)

Laisser une réponse

Des champs obligatoires n’ont pas été remplis, ou l’ont été incorrectement.